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27 JANUARI 2022. - Besluit van de Waalse Regering tot wijziging van bijlage 2 bij het besluit van de Waalse Regering van 16 december 2021 ter uitvoering van het decreet van 10 juni 2021 betreffende het standvastig maken van de in het kader van de regeling voor de steun ter bevordering van de tewerkstelling (Franse afkorting "APE") gecreëerde jobs en de creatie van jobs die beantwoorden aan prioritaire maatschappelijke behoeften
Titre
27 JANVIER 2022. - Arrêté du Gouvernement wallon modifiant l'annexe 2 de l'arrêté du Gouvernement wallon du 16 décembre 2021 portant exécution du décret du 10 juin 2021 relatif à la pérennisation des emplois créés dans le cadre du dispositif des aides à la promotion de l'emploi (APE) et à la création d'emplois répondant à des besoins sociétaux prioritaires
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Numac: 2022020273
Datum: 2022-01-27
Info du document
Numac: 2022020273
Date: 2022-01-27
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Texte (4)
Artikel 1. In het besluit van de Waalse Regering van 16 december 2021 ter uitvoering van het decreet van 10 juni 2021 betreffende het standvastig maken van de in het kader van de regeling voor de steun ter bevordering van de tewerkstelling (Franse afkorting "APE") gecreëerde jobs en de creatie van jobs die beantwoorden aan prioritaire maatschappelijke behoeften, wordt bijlage 2 die de lijst bevat van de gemeenten die begunstigden zijn van de subsidie bedoeld in artikel 79 van hetzelfde besluit, vervangen door de lijst in de bijlage bij dit besluit.
Article 1er. Dans l'arrêté du Gouvernement wallon du 16 décembre 2021 portant exécution du décret du 10 juin 2021 relatif à la pérennisation des emplois créés dans le cadre du dispositif des aides à la promotion de l'emploi (APE) et à la création d'emplois répondant à des besoins sociétaux prioritaires, l'annexe 2, fixant la liste des communes bénéficiaires de la subvention visée à l'article 79 du même arrêté, est remplacée par la liste figurant en annexe du présent arrêté.
Art.2. De Minister van Tewerkstelling is belast met de uitvoering van dit besluit.
Art.2. La Ministre de l'Emploi est chargée de l'exécution du présent arrêté.
BIJLAGE.
ANNEXE.
Art. N. In onderstaande tabel worden, ter uitvoering van artikel 79 van het besluit van de Waalse Regering van 16 december 2021 ter uitvoering van het decreet van 10 juni 2021 betreffende het standvastig maken van de in het kader van de regeling voor de steun ter bevordering van de tewerkstelling (Franse afkorting "APE") gecreëerde jobs en de creatie van jobs die beantwoorden aan prioritaire maatschappelijke behoeften, de volgende gegevens vastgesteld:
- 1ste kolom: de lijst van de werkgevers die in aanmerking komen voor de aanvullende subsidie;
- 2de kolom: het bedrag van de hun toegekende subsidie; voor de toepassing van de formule voor de berekening van de subsidie, het aantal punten dat aan de werkgever wordt toegekend, zoals bepaald ter uitvoering van de overeenkomst van 25 maart 2015 tussen het Waals Gewest en de Franse Gemeenschap inzake werkgelegenheid en kinderopvang;
- 3de kolom: het minimumaantal werknemers waarvoor de aanvullende subsidie wordt toegekend.
- 1ste kolom: de lijst van de werkgevers die in aanmerking komen voor de aanvullende subsidie;
- 2de kolom: het bedrag van de hun toegekende subsidie; voor de toepassing van de formule voor de berekening van de subsidie, het aantal punten dat aan de werkgever wordt toegekend, zoals bepaald ter uitvoering van de overeenkomst van 25 maart 2015 tussen het Waals Gewest en de Franse Gemeenschap inzake werkgelegenheid en kinderopvang;
- 3de kolom: het minimumaantal werknemers waarvoor de aanvullende subsidie wordt toegekend.
Art. N. Le tableau ci-dessous fixe, en exécution de l'article 79 de l'arrêté du Gouvernement wallon16 décembre 2021 portant exécution du décret du 10 juin 2021 relatif à la pérennisation des emplois créés dans le cadre du dispositif des aides à la promotion de l'emploi (APE) et à la création d'emplois répondant à des besoins sociétaux prioritaires :
- 1ère colonne : la liste des employeurs bénéficiaires de la subvention complémentaire ;
- 2ème colonne : le montant de la subvention qui leur est octroyés ; pour l'application de la formule de calcul de la subvention, le nombre de points octroyés à l'employeur, tel que prévu en exécution de la convention du 25 mars 2015 entre la Région wallonne et la communauté française en matière d'emploi et d'accueil de la petite enfance ;
- 3ème : le nombre minimum de travailleurs pour lequel la subvention complémentaire est octroyée.
- 1ère colonne : la liste des employeurs bénéficiaires de la subvention complémentaire ;
- 2ème colonne : le montant de la subvention qui leur est octroyés ; pour l'application de la formule de calcul de la subvention, le nombre de points octroyés à l'employeur, tel que prévu en exécution de la convention du 25 mars 2015 entre la Région wallonne et la communauté française en matière d'emploi et d'accueil de la petite enfance ;
- 3ème : le nombre minimum de travailleurs pour lequel la subvention complémentaire est octroyée.
| Werkgevers die in aanmerking komen voor de aanvullende subsidie bedoeld in artikel 79 | Jaarlijks bedrag van de subsidie/werkelijk bedrag overeenkomend met de duur van de toekenning van 6 maanden | Aantal voltijds equivalenten waarvoor de aanvullende subsidie wordt toegekend |
| Gemeentebestuur TROOZ | 358.500,00 euro/ 179.250,00 euro/ | 10 |
| Gemeentebestuur PEPINSTER | 358.500,00 euro/ 179.250,00 euro/ | 10 |
| Gemeentebestuur VERVIERS | 358.500,00 euro/ 179.250,00 euro/ | 10 |
| Gemeentebestuur ESNEUX-TILF | 358.500,00 euro/ 179.250,00 euro/ | 10 |
| Gemeentebestuur LIMBURG | 358.500,00 euro/ 179.250,00 euro/ | 10 |
| Gemeentebestuur LUIK | 358.500,00 euro/ 179.250,00 euro/ | 10 |
| Gemeentebestuur THEUX | 358.500,00 euro/ 179.250,00 euro/ | 10 |
| Gemeentebestuur CHAUDFONTAINE | 358.500,00 euro/ 179.250,00 euro/ | 10 |
| Gemeentebestuur AYWAILLE | 358.500,00 euro/ 179.250,00 euro/ | 10 |
| Gemeentebestuur COMBLAIN | 322.650,00 euro/ 161.325,00 euro/ | 9 |
| Gemeentebestuur DALHEM | 35.850,00 euro/ 17.925,00 euro/ | 1 |
| Gemeentebestuur SPA | 71.700,00 euro/ 35.850,00 euro/ | 2 |
| Gemeentebestuur OLNE | 179.250,00 euro/ 89.625,00 euro/ | 5 |
| Gemeentebestuur ROCHEFORT | 358.500,00 euro/ 179.250,00 euro/ | 10 |
| Gemeentebestuur HOUYET | 107.550,00 euro/ 53.775,00 euro/ | 3 |
| Gemeentebestuur WALCOURT | 358.500,00 euro/ 179.250,00 euro/ | 10 |
| Gemeentebestuur LA-ROCHE-EN-ARDRENNE | 358.500,00 euro/ 179.250,00 euro/ | 10 |
| Gemeentebestuur DURBUY | 358.500,00 euro/ 179.250,00 euro/ | 10 |
| Gemeentebestuur MARCHE-EN-FAMENNE | 179.250,00 euro/ 89.625,00 euro/ | 5 |
| Gemeentebestuur HOTTON | 179.250,00 euro/ 89.625,00 euro/ | 5 |
| Gemeentebestuur AISEAU-PRESLES | 358.500,00 euro/ 179.250,00 euro/ | 10 |
| Gemeentebestuur OTTIGNIES-LOUVAIN-LA- NEUVE | 358.500,00 euro/ 179.250,00 euro/ | 10 |
| Gemeentebestuur WAVER | 35.850,00 euro/ 17.925,00 euro/ | 1 |
| Gemeentebestuur NASSOGNE | 179.250,00 euro/ 89.625,00 euro/ | 5 |
| Gemeentebestuur AMAY | 179.250,00 euro/ 89.625,00 euro/ | 5 |
| Gemeentebestuur BAELEN | 107.550,00 euro/ 53.775,00 euro/ | 3 |
| Gemeentebestuur FERRIERES | 89.625,00 euro/ 44.812,50 euro/ | 2,5 |
| Gemeentebestuur HAMOIR | 322.650,00 euro/ 161.325,00 euro/ | 9 |
| Gemeentebestuur JAHLAY | 143.400,00 euro/ 71.700,00 euro/ | 4 |
| Gemeentebestuur RENDEUX | 107.550,00 euro/ 53.775,00 euro/ | 3 |
| Gemeentebestuur SOUMAGNE | 179.250,00 euro/ 89.625,00 euro/ | 5 |
| Gemeentebestuur SPRIMONT | 179.250,00 euro/ 89.625,00 euro/ | 5 |
| Gemeentebestuur WANZE | 179.250,00 euro/ 89.625,00 euro/ | 5 |
179.250,00 euro/ 10 Gemeentebestuur PEPINSTER 358.500,00 euro/
179.250,00 euro/ 10 Gemeentebestuur VERVIERS 358.500,00 euro/
179.250,00 euro/ 10 Gemeentebestuur ESNEUX-TILF 358.500,00 euro/
179.250,00 euro/ 10 Gemeentebestuur LIMBURG 358.500,00 euro/
179.250,00 euro/ 10 Gemeentebestuur LUIK 358.500,00 euro/
179.250,00 euro/ 10 Gemeentebestuur THEUX 358.500,00 euro/
179.250,00 euro/ 10 Gemeentebestuur CHAUDFONTAINE 358.500,00 euro/
179.250,00 euro/ 10 Gemeentebestuur AYWAILLE 358.500,00 euro/
179.250,00 euro/ 10 Gemeentebestuur COMBLAIN 322.650,00 euro/
161.325,00 euro/ 9 Gemeentebestuur DALHEM 35.850,00 euro/
17.925,00 euro/ 1 Gemeentebestuur SPA 71.700,00 euro/
35.850,00 euro/ 2 Gemeentebestuur OLNE 179.250,00 euro/
89.625,00 euro/ 5 Gemeentebestuur ROCHEFORT 358.500,00 euro/
179.250,00 euro/ 10 Gemeentebestuur HOUYET 107.550,00 euro/
53.775,00 euro/ 3 Gemeentebestuur WALCOURT 358.500,00 euro/
179.250,00 euro/ 10 Gemeentebestuur LA-ROCHE-EN-ARDRENNE 358.500,00 euro/
179.250,00 euro/ 10 Gemeentebestuur DURBUY 358.500,00 euro/
179.250,00 euro/ 10 Gemeentebestuur MARCHE-EN-FAMENNE 179.250,00 euro/
89.625,00 euro/ 5 Gemeentebestuur HOTTON 179.250,00 euro/
89.625,00 euro/ 5 Gemeentebestuur AISEAU-PRESLES 358.500,00 euro/
179.250,00 euro/ 10 Gemeentebestuur OTTIGNIES-LOUVAIN-LA- NEUVE 358.500,00 euro/
179.250,00 euro/ 10 Gemeentebestuur WAVER 35.850,00 euro/
17.925,00 euro/ 1 Gemeentebestuur NASSOGNE 179.250,00 euro/
89.625,00 euro/ 5 Gemeentebestuur AMAY 179.250,00 euro/
89.625,00 euro/ 5 Gemeentebestuur BAELEN 107.550,00 euro/
53.775,00 euro/ 3 Gemeentebestuur FERRIERES 89.625,00 euro/
44.812,50 euro/ 2,5 Gemeentebestuur HAMOIR 322.650,00 euro/
161.325,00 euro/ 9 Gemeentebestuur JAHLAY 143.400,00 euro/
71.700,00 euro/ 4 Gemeentebestuur RENDEUX 107.550,00 euro/
53.775,00 euro/ 3 Gemeentebestuur SOUMAGNE 179.250,00 euro/
89.625,00 euro/ 5 Gemeentebestuur SPRIMONT 179.250,00 euro/
89.625,00 euro/ 5 Gemeentebestuur WANZE 179.250,00 euro/
89.625,00 euro/ 5
| Employeurs bénéficiaires de la subvention complémentaire visée à l'article 79 | Montant annuelle de la subvention / montant réel correspondant à la durée d'octroi de 6 mois | Nombre d'équivalent temps plein pour lequel la subvention complémentaire est octroyée |
| Administration communale TROOZ | 358.500,00 euros/ 179.250,00 euros | 10 |
| Administration communale PEPINSTER | 358.500,00 euros/ 179.250,00 euros | 10 |
| Administration communale VERVIERS | 358.500,00 euros/ 179.250,00 euros | 10 |
| Administration communale ESNEUX-TILF | 358.500,00 euros/ 179.250,00 euros | 10 |
| Administration communale LIMBOURG | 358.500,00 euros/ 179.250,00 euros | 10 |
| Administration communale LIEGE | 358.500,00 euros/ 179.250,00 euros | 10 |
| Administration communale THEUX | 358.500,00 euros/ 179.250,00 euros | 10 |
| Administration communale CHAUDFONTAINE | 358.500,00 euros/ 179.250,00 euros | 10 |
| Administration communale AYWAILLE | 358.500,00 euros/ 179.250,00 euros | 10 |
| Administration communale COMBLAIN | 322.650,00 euros/ 161.325,00 euros | 9 |
| Administration communale DALHEM | 35.850,00 euros/ 17.925,00 euros | 1 |
| Administration communale SPA | 71.700,00 euros/ 35.850,00 euros | 2 |
| Administration communale OLNE | 179.250,00 euros/ 89.625,00 euros | 5 |
| Administration communale ROCHEFORT | 358.500,00 euros/ 179.250,00 euros | 10 |
| Administration communale HOUYET | 107.550,00 euros/ 53.775,00 euros | 3 |
| Administration communale WALCOURT | 358.500,00 euros/ 179.250,00 euros | 10 |
| Administration communale LA-ROCHE-EN-ARDRENNE | 358.500,00 euros/ 179.250,00 euros | 10 |
| Administration communale DURBUY | 358.500,00 euros/ 179.250,00 euros | 10 |
| Administration communale MARCHE-EN-FAMENNE | 179.250,00 euros/ 89.625,00 euros | 5 |
| Administration communale HOTTON | 179.250,00 euros/ 89.625,00 euros | 5 |
| Administration communale AISEAU-PRESLES | 358.500,00 euros/ 179.250,00 euros | 10 |
| Administration communale OTTIGNIES-LOUVAIN-LA-NEUVE | 358.500,00 euros/ 179.250,00 euros | 10 |
| Administration communale WAVRE | 35.850,00 euros/ 17.925,00 euros | 1 |
| Administration communale NASSOGNE | 179.250,00 euros/ 89.625,00 euros | 5 |
| Administration communale AMAY | 179.250,00 euros/ 89.625,00 euros | 5 |
| Administration communale BAELEN | 107.550,00 euros/ 53.775,00 euros | 3 |
| Administration communale FERRIERES | 89.625,00 euros/ 44.812,50 euros | 2,5 |
| Administration communale HAMOIR | 322.650,00 euros/ 161.325,00 euros | 9 |
| Administration communale JAHLAY | 143.400,00 euros/ 71.700,00 euros | 4 |
| Administration communale RENDEUX | 107.550,00 euros/ 53.775,00 euros | 3 |
| Administration communale SOUMAGNE | 179.250,00 euros/ 89.625,00 euros | 5 |
| Administration communale SPRIMONT | 179.250,00 euros/ 89.625,00 euros | 5 |
| Administration communale WANZE | 179.250,00 euros/ 89.625,00 euros | 5 |
179.250,00 euros 10 Administration communale PEPINSTER 358.500,00 euros/
179.250,00 euros 10 Administration communale VERVIERS 358.500,00 euros/
179.250,00 euros 10 Administration communale ESNEUX-TILF 358.500,00 euros/
179.250,00 euros 10 Administration communale LIMBOURG 358.500,00 euros/
179.250,00 euros 10 Administration communale LIEGE 358.500,00 euros/
179.250,00 euros 10 Administration communale THEUX 358.500,00 euros/
179.250,00 euros 10 Administration communale CHAUDFONTAINE 358.500,00 euros/
179.250,00 euros 10 Administration communale AYWAILLE 358.500,00 euros/
179.250,00 euros 10 Administration communale COMBLAIN 322.650,00 euros/
161.325,00 euros 9 Administration communale DALHEM 35.850,00 euros/
17.925,00 euros 1 Administration communale SPA 71.700,00 euros/
35.850,00 euros 2 Administration communale OLNE 179.250,00 euros/
89.625,00 euros 5 Administration communale ROCHEFORT 358.500,00 euros/
179.250,00 euros 10 Administration communale HOUYET 107.550,00 euros/
53.775,00 euros 3 Administration communale WALCOURT 358.500,00 euros/
179.250,00 euros 10 Administration communale LA-ROCHE-EN-ARDRENNE 358.500,00 euros/
179.250,00 euros 10 Administration communale DURBUY 358.500,00 euros/
179.250,00 euros 10 Administration communale MARCHE-EN-FAMENNE 179.250,00 euros/
89.625,00 euros 5 Administration communale HOTTON 179.250,00 euros/
89.625,00 euros 5 Administration communale AISEAU-PRESLES 358.500,00 euros/
179.250,00 euros 10 Administration communale OTTIGNIES-LOUVAIN-LA-NEUVE 358.500,00 euros/
179.250,00 euros 10 Administration communale WAVRE 35.850,00 euros/
17.925,00 euros 1 Administration communale NASSOGNE 179.250,00 euros/
89.625,00 euros 5 Administration communale AMAY 179.250,00 euros/
89.625,00 euros 5 Administration communale BAELEN 107.550,00 euros/
53.775,00 euros 3 Administration communale FERRIERES 89.625,00 euros/
44.812,50 euros 2,5 Administration communale HAMOIR 322.650,00 euros/
161.325,00 euros 9 Administration communale JAHLAY 143.400,00 euros/
71.700,00 euros 4 Administration communale RENDEUX 107.550,00 euros/
53.775,00 euros 3 Administration communale SOUMAGNE 179.250,00 euros/
89.625,00 euros 5 Administration communale SPRIMONT 179.250,00 euros/
89.625,00 euros 5 Administration communale WANZE 179.250,00 euros/
89.625,00 euros 5