Artikel 1. Aan de leden van de Inspectie van Financiën die geaccrediteerd of gedetacheerd zijn bij de Vlaamse regering wordt een forfaitaire terugbetaling van hun werkelijke gedragen uitgaven, eigen aan de uitoefening van hun functie, toegekend. Deze vergoeding is vastgesteld op 2.520 EUR per jaar.
Deze vergoeding is gekoppeld aan de spilindex 105,20.
Nederlands (NL)
Français (FR)
Titre
17 OKTOBER 2003. - Besluit van de Vlaamse regering houdende toekenning van een forfaitaire onkostenvergoeding aan de leden van de Inspectie van Financiën ter beschikking gesteld van de Vlaamse regering.
Titre
17 OCTOBRE 2003. - Arrêté du Gouvernement flamand accordant une indemnisation forfaitaire aux membres de l'Inspection des Finances mis à la disposition du Gouvernement flamand (TRADUCTION).
Informations sur le document
Numac: 2003202007
Datum: 2003-10-17
Info du document
Numac: 2003202007
Date: 2003-10-17
Tekst (4)
Texte (4)
Article 1. Aux membres de l'Inspection des Finances qui sont accrédités ou détachés auprès du Gouvernement flamand est attribuée une indemnisation forfaitaire de leurs dépenses réelles propres à l'exercice de leur fonction. Cette indemnisation est fixée à 2.520 EUR par an.
Cette indemnisation est liée à l'indice-pivot 105,20.
Cette indemnisation est liée à l'indice-pivot 105,20.
Art.2. De Vlaamse minister van Financiën en Begroting, Ruimtelijke Ordening, Wetenschappen en Technologische Innovatie wordt ertoe gemachtigd een vergoeding voor reis- en verblijfkosten toe te kennen aan de bij de Vlaamse regering geaccrediteerde leden van de Inspectie van Financiën, conform de bepalingen van het koninklijk besluit van 18 januari 1965 houdende algemene regeling van de reiskosten.
Art.2. Le Ministre flamand des Finances et du Budget, de l'Aménagement du Territoire, des Sciences et de l'Innovation technologique est autorisé à octroyer une indemnité pour frais de voyage et de séjour aux membres de l'Inspection des Finances accrédités auprès du Gouvernement flamand, conformément aux dispositions de l'arrêté royal du 18 janvier 1965 portant réglementation générale en matière de frais de parcours.
Art.3. Dit besluit treedt in werking op 1 november 2003.
Het besluit van de Vlaamse Executieve van 19 december 1990 houdende toekenning van een forfaitaire onkostenvergoeding aan de leden van de Inspectie van Financiën wordt opgeheven met ingang van 1 november 2003.
Het besluit van de Vlaamse Executieve van 19 december 1990 houdende toekenning van een forfaitaire onkostenvergoeding aan de leden van de Inspectie van Financiën wordt opgeheven met ingang van 1 november 2003.
Art.3. Le présent arrêté entre en vigueur le 1er novembre 2003. L'Arrêté de l'Exécutif flamand du 19 décembre 1990 accordant une indemnité forfaitaire aux membres de l'Inspection des Finances mis à la disposition de l'Exécutif flamand est abrogé à compter du 1er novembre 2003.
Art. 4. De Vlaamse minister van Financiën en Begroting, Ruimtelijke Ordening, Wetenschappen en Technologische Innovatie is belast met de uitvoering van dit besluit.
Brussel, 17 oktober 2003.
De minister-president van de Vlaamse regering,
B. SOMERS
De Vlaamse minister van Financiën en Begroting, Ruimtelijke Ordening, Wetenschappen en Technologische Innovatie,
D. VAN MECHELEN.
Brussel, 17 oktober 2003.
De minister-president van de Vlaamse regering,
B. SOMERS
De Vlaamse minister van Financiën en Begroting, Ruimtelijke Ordening, Wetenschappen en Technologische Innovatie,
D. VAN MECHELEN.
Art. 4. Le Ministre flamand des Finances et du Budget, de l'Aménagement du Territoire, des Sciences et de l'Innovation technologique est chargé de l'exécution du présent arrêté.
Bruxelles, le 17 octobre 2003.
Le Ministre-Président du Gouvernement flamand,
B. SOMERS
Le Ministre flamand des Finances et du Budget, de l'Aménagement du Territoire, des Sciences et de l'Innovation technologique,
D. VAN MECHELEN.
Bruxelles, le 17 octobre 2003.
Le Ministre-Président du Gouvernement flamand,
B. SOMERS
Le Ministre flamand des Finances et du Budget, de l'Aménagement du Territoire, des Sciences et de l'Innovation technologique,
D. VAN MECHELEN.