Comparaison NL / FR

| Word Word (citation)

Nederlands (NL)

Français (FR)

Titre
15 OKTOBER 1998. - Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering tot wijziging van het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 2 juli 1998 betreffende de strijd tegen de geluids- en trillingenhinder voortgebracht door de ingedeelde inrichtingen.
Titre
15 OCTOBRE 1998. - Arrêté du Gouvernement de la Région de Bruxelles-Capitale modifiant l'arrêté du Gouvernement de la Région de Bruxelles-Capitale du 2 juillet 1998 relatif à la lutte contre le bruit et les vibrations générés par les installations classées.
Informations sur le document
Info du document
Tekst (3)
Texte (3)
Artikel 1. Artikel 2, § 1, 2° tot en met 9°, van het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 2 juli 1998 betreffende de strijd tegen de geluids- en trillingenhinder voortgebracht door de ingedeelde inrichtingen wordt vervangen door de volgende tekst :
  "2° gebied : de gebieden bepaald door het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 16 juli 1998 tot vaststelling van het gewestelijk bestemmingsplan;
  3° gebied 1 : de woongebieden met residentieel karakter, de groengebieden, de gebieden met hoogbiologische waarde, de parkgebieden, de begraafplaatsgebieden en de bosgebieden;
  4° gebied 2 : de typische woongebieden;
  5° gebied 3 : de gemengde gebieden, de gebieden voor sport- en vrijetijdsactiviteiten in de open lucht, de landbouwgebieden en de gebieden uitrustingen van collectief belang of van openbare diensten;
  6° gebied 4 : de gebieden van gewestelijk belang en de sterk gemengde gebieden;
  7° gebied 5 : de administratiegebieden;
  8° gebied 6 : de stedelijke industriegebieden, de gebieden voor haven- en vervoeractiviteiten, de spoorweggebieden en de gebieden van gewestelijk belang met uitgestelde aanleg.
  Voor de hierboven niet-aangehaalde gebieden gelden de bepalingen van het aangrenzende gebied met de strengste regelgeving."
  In artikel 2, § 1, van het voornoemde Regeringsbesluit worden de cijfers "10°" en "11°" vervangen door de cijfers "9°" en "10°".
Article 1. L'article 2, § 1er, 2° à 9°, de l'arrêté du Gouvernement de la Région de Bruxelles-Capitale du 2 juillet 1998 relatif à la lutte contre le bruit et les vibrations générés par les installations classées est remplacé par le texte suivant :
  "2° zone : les zones définies par l'arrêté du Gouvernement de la Région de Bruxelles-Capitale du 16 juillet 1998 arrêtant le projet de plan régional d'affectation du sol;
  3° zone 1 : les zones d'habitation à prédominance résidentielle, les zones vertes, les zones de haute valeur biologique, les zones de parc, les zones de cimetière et les zones forestières;
  4° zone 2 : les zones d'habitation;
  5° zone 3 : les zones mixtes, les zones de sports ou de loisirs en plein air, les zones agricoles et les zones d'équipements d'intérêt collectif ou de service public;
  6° zone 4 : les zones d'intérêt régional et les zones de forte mixité;
  7° zone 5 : les zones administratives;
  8° zone 6 : les zones d'industries urbaines et les zones de transport et d'activité portuaire, les zones de chemin de fer et les zones d'intérêt régional à aménagement différé.
  Les zones non reprises sont assimilées à la zone la plus stricte."
  Dans l'article 2, § 1er de l'arrêté gouvernemental précité, les chiffres "10°" et "11°" sont remplacés par les chiffres "9°" et "10°".
Art.2. Dit besluit treedt in werking de dag waarop het in het Belgisch Staatsblad wordt bekendgemaakt.
Art.2. Le présent arrêté entre en vigueur dès sa publication au Moniteur belge.
Art. 3. De Minister van Leefmilieu is belast met de uitvoering van dit besluit.
  Brussel, 15 oktober 1998.
  Namens de Brusselse Hoofdstedelijke Regering :
  De Minister-Voorzitter,
  Ch. PICQUE
  De Minister belast met Leefmilieu,
  D. GOSUIN
Art. 3. Le Ministre de l'Environnement est chargé de l'exécution du présent arrêté.
  Bruxelles, le 15 octobre 1998.
  Par le Gouvernement de la Région de Bruxelles-Capitale :
  Le Ministre-Président,
  Ch. PICQUE
  Le Ministre chargé de l'Environnement,
  D. GOSUIN