Art.4. De Administrateur-generaal van de Rijksdienst voor arbeidsvoorziening zendt aan de administratie van de B.T.W., registratie en domeinen, de dossiers over van de werkgevers die de bedragen voorzien in artikel 15, eerste, tweede en derde lid, of de bedragen vastgesteld krachtens artikel 17, derde lid, van het koninklijk besluit nr. 25 niet hebben betaald.
De Minister kan nochtans beslissen dat de Administrateur-generaal van de Rijksdienst voor arbeidsvoorziening een bijkomende betalingstermijn toestaat aan de debiteuren die het bewijs leveren van hun goede trouw en van omstandigheden onafhankelijk van hun wil die hen beletten te betalen binnen de termijn voorzien in artikel 17, tweede lid, van hetzelfde besluit.
De Administrateur-generaal van de Rijksdienst voor arbeidsvoorziening zendt aan de administratie van de B.T.W., registratie en domeinen, de dossiers over van de werkgevers die de bedragen voorzien in artikel 15, eerste, tweede en derde lid of de bedragen vastgesteld krachtens artikel 17, derde lid van het koninklijk besluit nr. 25, niet betaald hebben binnen de hen toegekende bijkomende betalingstermijn.
De Administrateur-generaal van de Rijksdienst voor arbeidsvoorziening zendt aan de administratie van de B.T.W., registratie en domeinen eveneens de dossiers over van de debiteuren die de totaliteit of een gedeelte van de lonen en de daarmee gepaard gaande sociale bijdragen waarvan de terugvordering krachtens artikel 23 van het koninklijk besluit nr. 25 door de Minister is geëist, niet hebben betaald.
De door voornoemd bestuur in te stellen vervolgingen geschieden overeenkomstig artikel 3 van de domaniale wet van 22 december 1949; de aldus ingevorderde bedragen worden, na aftrek van de eventuele kosten, aan het hoofdbestuur van de Rijksdienst voor arbeidsvoorziening terugbetaald.
Art.4. L'administrateur général de l'Office national de l'emploi transmet à l'administration de la T.V.A., de l'enregistrement et des domaines les dossiers des employeurs qui n'ont pas payé les montants prévus à l'article 15, alinéas 1er, 2 et 3, ou les montants fixés en vertu de l'article 17, alinéa 3, de l'arrêté royal n° 25.
Toutefois, le Ministre peut décider que l'administrateur général de l'Office national de l'emploi accorde un délai supplémentaire de paiement aux débiteurs faisant la preuve de leur bonne foi et de circonstances indépendantes de leur volonté les empêchant de payer dans le délai prévu à l'article 17, alinéa 2, du même arrêté.
L'administrateur général de l'Office national de l'emploi transmet à l'administration de la T.V.A., de l'enregistrement et des domaines les dossiers des employeurs qui n'ont pas payé les montants prévus à l'article 15, alinéas 1er, 2 et 3, ou les montants fixés en vertu de l'article 17, alinéa 3, de l'arrêté royal n° 25, dans le délai supplémentaire qui leur a été accordé.
L'administrateur général de l'Office national de l'emploi transmet également à l'administration de la T.V.A., de l'enregistrement et des domaines les dossiers des débiteurs qui n'ont pas payé la totalité ou une partie des rémunérations et des cotisations sociales y afférentes dont la récupération a été exigée par le Ministre en vertu de l'article 23 de l'arrêté royal n° 25.
Les poursuites à exercer par cette administration s'effectuent conformément à l'article 3 de la loi domaniale du 22 décembre 1949; les sommes ainsi récupérées sont restituées à l'administration centrale de l'Office national de l'emploi, sous déduction des frais éventuels.